מה לעשות בירושלים?

ירושלים הבירה מוכרת לכולם בזכות אתריה המפורסמים, הכותל ששואב אליו מיליוני מאמינים מכל העולם, כיפות קטיפה שחורות לצד כיפות קרטון, שוק מחניודה הססגוני אשר הצעקות והריחות בו מתערבים לתמהיל ירושלמי קסום, הכנסת בה יושבים המחוקקים, גשר המיתרים שמתנוסס מעל העיר ואפילו הרכבת הקלה….
העיר הגדולה והמפותחת אותה אנו מכירים כיום החלה את דרכה בתור עיר קטנת מימדים אך עם עוצמה רבה, עיר דוד. בעיר דוד התגוררו מלכי ישראל ואצולת השלטון בתקופת המקדש, בעיר דוד התהלכו הנביאים אשר צעקו על החורבן. בדקת הליכה מהכותל מתחיל המסע שלכם בזמן, המסע אל עבר ירושלים הקדומה, המקום שבו הכל התחיל.
אספנו עבורכם את האתרים שחובה לבקר בהם לכל מי שמחפש טיולים בירושלים!
בעיר דוד תוכלו להנות ממיצג תלת- מימד אשר יקח אתכם למסע בזמן מירושלים הקדומה ועד לשחרור ירושלים, תוכלו לבקר בארמון המלכותי אשר מיוחס לדוד המלך ולהתפעל מהשרידיו האיתנים.
אוהבים מעיינות? תוכלו להעמיק בנקבת חזקיהו אל בטן האדמה במסלול רטוב של כ-70 ס"מ גובה מים, ולהשתכשך במים הצוננים. מי שרוצה להשאר יבש תמיד יוכל ללכת בתעלה היבשה

ילדים טיולים בירושלים
Children playing in the water. Photo: Eliyahu Yanai

רוצים להכיר את הכותל הנסתר? מסלול דרך עולי הרגל אשר משחזר את דרכם של העולים לירושלים בימי המקדש, יקח אתכם במנהרה תת- קרקעית מחניון גבעתי אל עבר יסודותיו של הכותל. בחפירות אלו נמצאו פריטים מרתקים אשר שופכים אור על החיים בירושלים הקדומה, פעמון זהב שייתכן והיה שייך לכהן הגדול, וחרס עם הכיתוב "טהור לה'" מתקופת טהרת המקדש. בתום המסלול תמצאו את עצמכם מגיחים מבטן האדמה הישר למרגלות הכותל.

אוהבים לטייל אבל לא אוהבים ללכת? במיוחד בשבילכם המציאו את הסגווי! בסיור מתגלגל על כלי הרכב החדשני תוכלו להתגלגל לאורך טיילות ארמון הנציב, ולתצפת על ירושלים הקדומה בהדרכה מרתקת של צוות הדרכה מקצועי. הסיורים יוצאים ממרכז המבקרים החדש בטיילת ארמון הנציב (רחוב דניאל ינובסקי, בסמוך לאולם האירועים עולמיא).

מי מאיתנו לא חלם (לפחות בילדותו) למצוא אוצר עתיק? בגן הלאומי עמק צורים תוכלו להגשים את החלום! במשך עבודות בנייה לא חוקיות בהר הבית שקיים הווקף המוסלמי פונו מהר הבית טונות של עפר אשר מכיל בתוכו ממצאים היסטוריים חשובים אל שפך נחל הקדרון. האיזור הוכרז כגן לאומי וכיום ניתן להגיע עם כל המשפחה ולקחת חלק בחשיפת הממצאים הקדומים אשר מתחבאים בעפר.

segway

עדיין מחפשים טיולים בירושלים?

צרו קשר עם מרכז ההזמנות של עיר דוד בטלפון 6033* ונציגנו יתאימו לכם את הבילוי המושלם בירושלים!