מחפשים אטרקציות בירושלים? ירושלים מציעה שפע של אטרקציות ופעילויות, אם שבעה נפשכם בבאולינג ובקולנוע ואתם מחפשים חוויה ירושלמית מקורית אתם מוזמנים לבחור ממגוון האטרציות והסיורים מבית עיר דוד

סגווי ביער השלום: הסגווי כלי הרכב החשמלי אשר ינוע בהתאם לתנועות גופכם יציע לכם חווית רכיבה בלתי נשכחת (עד מהירות של 20 קמ"ש!). במהלך הסיור תתגלגלו בטיילות ארמון הנציב ותהנו מתצפית מרהיבה על העיר העתיקה, על זאת בליווי הדרכה מרתקת של הצוות המעולה שלנו.

רצים לירושליםמשחק ניווט לכל המשפחה! בעזרת מפה כתבי חידה והטלפון תצאו למסע בעקבות ההיסטוריה של ירושלים הקדומה. הקבוצה שתצליח לנווט בזמן הקצר ביותר ולפתור את כל החידות מקבלת פרס!

סיור לילות בעתיקות: סיור לילי קסום בעיר דוד המתחיל בתצפית, הכולל מיצג תלת מימד מרשים החושף את עברה המפואר של העיר . הסיור ממשיך אל "קריית השלטון"  שם מוקרן מיצג אומנותי מרשים על העתיקות, אשר מספר את סיפורה של ירושלים בתנועה ובצליל.

סיור עיר דוד המקראית: מסע אל בטן האדמה, אל ירושלים של מטה, אל המעברים התת-קרקעיים דרכם נכבשה העיר, אל המעיין הגיחון בו הומלכו המלכים ואל נקבת חזקיהו המפורסמת. הסיור כולל כניסה למיצג התלת מימד אשר ייקח אתכם למסע מרתק בזמן.

אטרקציות בירושלים

סיור בדרך עולי הרגל: סיור אשר מחזיר אותנו לימי הבית השני בעקבות הגילויים החדשים שנחשפו. נצא בעקבות עולי הרגל אשר עלו לירושלים בימי שלושת הרגלים, נלך ברחוב הקדום, ונכנס למעמקי מנהרת המסתור אשר מוליכה אל יסודותיו של הכותל המערבי.

החוויה הארכאולוגית בעמק צורים: מתי בפעם האחרונה מצאתם אוצר קדום? בגן הלאומי עמק צורים תוכלו גם אתם להפוך לארכיאולוגים מגלי אוצרות! בואו לחשוף שרידים מעפר הר הזית, במהלך החוויה תעברו סדנה ארכאולוגית קצרה, ולאחר מכן התנסות אישית בסינון העפר תוך כדי מציאת תגליות רבות